lördag, oktober 22, 2005

Trött

Idag går jag lite långsamt, gårdagskvällen spenderades på "studentghettot" med utbytestudenterna.
Spanjorerna ordnade fiesta och bjöd på Sangria. Om det är något jag lärt mig om spanjorer så är det att det är skitsofta samt att deras klocka går tre timmar efter den normala. Hursomhelst vid ett kom vi loss och drag till Prinzzclub; en hiphop club som var helt ok, typisk miljö där man går ned för ett par trappor osv, där hängde vi tills 5 då jag blev så trött att jag tog en taxi hem.
Vaknade vid 10 imorse och kunde inte somna om. Torsten hade varit och köpt färskt bröd så det vara bara att sätta igång och äta...

Ikväll ska jag gå på en födelsedagsfest till en person som jag inte känner, spännande värre.

Kvällens höjdpunkt var när jag hittade den minst sagt exotiska kondomautomaten på herrtoaletten. Kolla in prylarna: