fredag, december 16, 2005

Julklappshandel i Magdeburg

Så var jag äntligen klar med alla julklappar, den här gången måste jag säga att jag överträffat mig själv. Jag är nöjd med alla klappar och jag tror att mottagarna kommer att bli nöjda. Av sekretesskäl kan jag inte avslöja klapparna här...

Häromdagen så gick ett nytt EU-direktiv igenom. Från och med nu så måste alla internetoperatörer lagra data, allt detta på grund av Thomas Bodström och hans kumpaner.

Skriv ett brev nu till herr Bodström och förklara varför detta förslag är ett markant steg till Orvells 1984 här: http://www.regeringen.se/pub/road/Classic/article/117/jsp/Render.jsp?a=225&m=popup&l=sv

Slutligen vill jag muntra upp lite med den vandrande julgranen som finns att beskåda i köpcentret Karlstadt, Magdeburg.


3 Comments:

At 10:03 fm, Anonymous Anonym said...

Tja! Hoppas allt är bra. Får man träffa dig nåot under lovet? Tvivlar på att bodström kommer att upphäva lagen så man får väl börja surfa via proxy... det finns ju en det anonyma sådana.

/Erik p

 
At 10:26 em, Blogger Erik Andrén Zachrisson said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 10:26 em, Blogger Erik Andrén Zachrisson said...

Proxy är egalt, trafiken susar ändå först igenom din ISP:s nät och blir därmed fångad...

 

Skicka en kommentar

<< Home