lördag, april 29, 2006

Lappsjuka! ...O.../_o__o_\...O...


De här långhelgerna tar kål på mig.
Stefan är i Polen och träffar sin tjej.
Torsten är hemma i Flechtingen och förbereder "Sportfesten" (fråga inte).
Själv sitter jag i en tom trea fortfarande röd som en tomat efter solariet och har absolut inget att göra. Nada, Zip, Nichts, Nothing...

Eftersom jag vet att mina läsare har noll empati för mig och min livsituation (Simon jag tittar på dig, Du också PO) så klistrar jag in en bild på en kåta från Lappland så ni ska få en känsla av hur det är.

3 Comments:

At 4:55 em, Anonymous Anonym said...

Lille gubben då...

 
At 10:53 em, Anonymous Anonym said...

Men släpp den den där sarjen och spela lite spel då! Då går den tråkiga söndagen så snbbt och, em, två veckor till... Men det hära Valborg firas inte därnere?

 
At 11:09 em, Anonymous Anonym said...

"Eftersom jag vet att mina läsare har noll empati för mig och min livsituation (Simon jag tittar på dig...)"

Säger du till snubben som säkert skickade hundra mms till dig under Valborg för att du skulle få "vara med". Det här är tacken alltså. Nästa Valborg ska jag pingflooda din töntiga dator istället.

 

Skicka en kommentar

<< Home