onsdag, januari 11, 2006

Tillbaka till Tyskland


Så var man tillbaka i Tyskland igen, på gott och ont.
Gott för att det är trevligt att vara tillbaka träna på att tala tyska. Ont för att det är tentadags om ett par veckor samt att det är en mängd saker som måste vara klart tills dess.

Det verkar som att jag kommer att bo här på friedrich-ebert strasse under hela min vistelse i Magdeburg.
Stefan som äger mitt nuvarande rum kommer tillbaka i Mars, vilket gör att jag måste se mig om efter en ny bostad. Dock kom Andreas till min räddning och erbjöd sig att hyra ut sitt rum under resten av tiden.
Dock måste jag nog ta ned ett par av hans pin-ups innan föräldrar och annat folk kommer.

Slutligen kommer här en bild på en julklapp som Torsten fick av sina föräldrar. Han var mycket exalterat över den och tyckte den var grym. För mig känns den bara tysk på något sätt. Avgör själva:

1 Comments:

At 1:15 em, Anonymous Anonym said...

"Annat folk", hm undrar om det är mig du menar månne:)!

 

Skicka en kommentar

<< Home