tisdag, februari 07, 2006

Munta och grym fönsterhanterare

Imorgon ska jag ha min första munta i mitt liv, detta på vacker skoltyska. Jag är egentligen inte så våldsamt nervös utan mer orolig över hur det hela kommer att sluta. Påläst är jag, men frågan är om det tyska ordförrådet kommer att räcka. Proffesor Schmidt är dessutom hörselskadad och hör dåligt när folk inte uttalar ord korrekt. Våra tidigare försök till kommunikation har minst sagt varit begränsade.

Här kommer en intressant länk som visar nästa generationsfönsteraccelerator till Linux, FreeBSD osv. http://www.novell.com/linux/xglrelease/

Ladda ned filmerna!

2 Comments:

At 9:21 em, Anonymous Anonym said...

woosh! kubfunktionen var ju inte dåligt fräck.
Lycka till med doktor schmidt!

 
At 9:35 fm, Anonymous Anonym said...

Det var ju ganska snyggt. Visst var kuben cool men vad f**n ska den vara bra för? fattade inte riktigt men jag är ju å andra sidan ingen linuxhacker heller :)

/Arrow

 

Skicka en kommentar

<< Home