söndag, maj 14, 2006

Nya rummet

Jag har ju glömt att berätta att jag bytte rum i slutet av mars, därför bor jag i Andreas rum istället! Bifogar lite bilder och kommentarer.

Bakom Billy-bokhyllan har ni sängen, eftersom det är en utdragbarsoffa och att jag aldrig kollar på tv, bäddar jag aldrig om den till sittläge. Detta leder i sin tur till att två soffkuddar permanentts till golvet. Längst ned i hurtsen skymtar min alltid närvarande back med Hasseröder. Lägg också märke till Opelaffischerna på väggarna.

Här är en bild från andra håller, mittemot är köket. Inte så mycket kul att säga här kanske. Mera opelbilder på väggarna. En anslagstavla med Andreasgrejer.




Här är alltså hjärtat och platsen jag spendarar 99% av tiden i hemmet (När jag inte sover alltså)
Har fått låna en skärm så jag kör dubbla nu vilket är trevligt. Lampan är dock lite dryg; när den stängs av finns det en 50% chans att den hänger datorn.

1 Comments:

At 10:32 em, Anonymous Anonym said...

Visst suger tysk TV? Bokhyllan är väl dock en IVAR? Var det inte du som höll föredrag om IKEA. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home