onsdag, juli 12, 2006

Mellan tentorna

Jaha, idag hade jag två tentor i tyska, hörförståelse och uppsats.
Båda sakerna gick bra, dock så hade min lärare otroligt dålig koll, jag har aldrig varit på ett prov där det fuskats så mycket; lappar byttes, tjeckerna pratade tjeckiska med varandra, polackerna pratade polska med varandra, bulgarerna pratade bulgariska med varandra. Mitt i rummet satt en snäll, ärlig svensk som tyckte att det var så dumt att läraren inte sa till.

Imorgon har jag den grammatiska provdelen; sitter nu och försöker plugga men jag är så trött efter dagens strapatser att det lutar mer åt sängen.

Här kommer en bild på lite tyska korvar.


1 Comments:

At 10:44 em, Anonymous Anonym said...

Säg att det är du som tagit bilden! Den var ju skitrolig. Lycka till på tentan imorn! Själv har jag på måndag. Jag är screwd...

 

Skicka en kommentar

<< Home