onsdag, juli 19, 2006

Tyskatentorna avklarade!

Hurra!
Efter att ha genomlidit en svit av tyskaprov: Läsförstaelse, hörförstaelse, grammatik, statistik sa gick jag idag och bävade för att fa mina provsvar. Sedan ett jag fatt ett IG i tysk grammatik pa gymnasiet har jag alltid haft en skräck för sadan prov. Till saken hör ocksa att jag i natt av nagon mystisk anledning knappt fick en blund i ögonen. Bävande gick jag upp till den femte vaningen för att göra det sista muntliga provet och fa mina besked.
Lyckligtvis sa löpte provet av utan problem och jag fick totalt 1,4 av 5 (där 5 är underkänt, 4 G, 1 mycket bra). Nu är jag sa glad att jag ska fira med att sova lite; nagot som är svart med tanke pa att det är 33 grader varmt ute.

2 Comments:

At 4:08 em, Anonymous Anonym said...

GRATTIS ERIK!

 
At 8:54 em, Anonymous Anonym said...

Du är bäst! Sömnn låter helt underbart. Har jobbat 10h på BR och är nu på väg till andra jobbet... Jobbar 17.5 h idag. Ska sova hela dagen imorgon!

 

Skicka en kommentar

<< Home