fredag, juli 21, 2006

Mer tentor avklarade

Sa har jag dunkat av tva tentor till, igar Databaser och idag FPGA-projekt. Databas-munten gick sadar, jag fick en svar bas att bygga pa vilket gav mig problem, resultatet slutade pa 2,3 vilket far sagas vara väl godkänt atminstone.
FPGA-projektet idag gick stralande bade jag och Jana, min projektpartner, fick 1 dvs högsta betyg; trevligt värre.
Igar upplevde jag sannolikt den varmaste dagen i mitt liv, Magdeburg toppade pa 38 grader och jag bar svarta langbyxor och skjorta (!). Idag är det (bara) 30 grader och jag ska nu stänga in mig i universitetsbibliotekets ej luftkonditionerade lokaler för att insupa kunskap.
Naja, nu felas bara tre tentor till, sedan är allt över och jag ska mer eller mindre supa skallen av mig.

Det har varit en underbar sommar hittils! ;(

1 Comments:

At 12:56 em, Anonymous Anonym said...

Satan va varmt ni ska ha det och satans va hårt tyskarna kör i skolan om sommaren, eller är det du som läser för många kurser?
ps, sidebaren syns inte alls i iexlplorer. Gör väl kanske inte Dig eller mig eller så många andra så mycket egentligen men så här i semstertider tvinags jag smygsurfa på en unges xp konto utan några rättigheter och tvinas således använda ie. Anyway hare gött o svettas lungt.

 

Skicka en kommentar

<< Home